|
|
|
|
Шпилька Євген Євгенович
майстер виробничого навчання за спеціальністю «Електрогазозварник»

|
Тарифний розряд: |
12-ий; |
Робітничий розряд: |
електрогазозварник 6 розряду; |
Освіта:
|
базова вища, Львівський автодорожній технікум, 1998 рік; |
Спеціальність: |
експлуатація та ремонт дорожніх машин та обладнання, технік–механік. |
|
Сертифікат про закінчення курсів:
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією «майстер виробничого навчання» від 30.10.2014 року.
Методична тема:
«Активізація творчого потенціалу учнів,залучення до творчої діяльності з метою розвитку зростання рівня їх креативної компетентності»
Шляхи реалізації методичної теми:
- Формування в учнів стійких виробничих умінь і навичок;
- Формування системи методів навчання та диференційований підхід до діяльності учнів;
- Підвищення зацікавленості учнів професією та успішне оволодіння професійними навичками.
|
Обгрунтування актуальності та практичної значимості педагогічного досвіду:
Майстер виробничого навчання повинен планувати проведення уроку так, щоб поряд з методичним та організаційним супроводженням основної групи учнів забезпечити таке супроводження і тих учнів, які виконують роботи підвищеної складності. Період навчання в майстернях найважливіший, бо майстер формує навчальні уміння, вивчає можливості кожного учня, закладає базу для правильного і раціонального виконання окремих трудових прийомів, вчить основам майбутнього професіоналізму;
До кожного уроку готується комплексно – методичне забезпечення для навчальної роботи двох рівнів (на відміну від традиційного уроку, коли всі учні виконують однакове завдання);
Оскільки учні оволодівають в ліцеї професією за обраним фахом, урокам виробничого навчання приділяється першочергова увага. Це широке і необхідне поле діяльності, яке дає необмежені можливості роботи з учнями в напрямі економічного виховання;
Намагаюсь виховувати такого громадянина суспільства, який усвідомлює всю важливість економічних знань, прагне змін на краще для своєї держави і для себе, формує в собі здібність до саморозвитку, самоосвіти, творчої ініціативи та активності, самостійності в прийнятті рішень.
|
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:
Відкриті уроки:
- ТЕМА ПРОГРАМИ: Дугове та газове зварювання у різних просторових положеннях.
ТЕМА УРОКУ: Дугове та газове зварювання у всіх просторових положеннях.
МЕТА: Навчити учнів правильних прийомів накладання валиків у різних просторових положеннях.
ТИП УРОКУ: Урок формування вмінь та навичок.
МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ: Пояснення, демонстрація, практичні вправи.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: Джерела живлення: ТДМ-250, ТДМ-315, ТДМ-450; електроди діаметром 3,4 мм; молотки, лінійки, кисневі балони, шланги, редуктори, щітки для металу, металобрухт.
- ТЕМА ПРОГРАМИ: Дугове наплавлення валиків в нижньому положенні зварного шва.
ТЕМА УРОКУ: Дугове зварювання пластин в нижньому положенні зварного шва в стик S=3-6 мм.
МЕТА: Навчити учнів правильному виконанню зварювання пластин в нижньому положенні.
ТИП УРОКУ: Урок формування складних умінь.
МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ: Показ майстром трудових прийомів та операцій, практичні вправи.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: Джерела живлення: ТДМ-250, ТДМ-315, ТДМ-450; електроди діаметром 3,4 мм; молотки, лінійки, напилки, кисневі балони, щітки для металу, заготовки.
Інструктивно-технологічні карти на різноманітні види робіт.
|
Методична робота:
Методичні розробки:
- «Професійна орієнтація та формування професійних навиків і умінь учнів ПТНЗ».
- «Методика проведення кваліфікаційних пробних робіт, рівень кваліфікації 3 розряд».
Участь в обласному семінарі електрогазозварювальних та металообробних професій 11.02.2013 р., доповідь на тему «Використання інформаційно–комунікаційних технологій на уроках виробничого навчання»:
Виступи на засіданнях Школи молодого педагога :
- «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання», листопад 2013 р.;
- «Формування професійно–технічної освіти в Україні: історичний аспект», січень 2016 р.
Виступ на інструктивно-методичній нараді майстрів виробничого навчання на тему:
- «Організація технічної творчості учнів: форми і методи роботи», січень 2015 р.
Брав участь в експериментальній роботі з розробки проекту державних стандартів на компетентнісній основі з професії «Електрогазозварник»
Розробив кваліфікаційні вимоги функціональної карти згідно професійних компетенцій за рівнем кваліфікації для 3-5 розрядів.
|
Виховна робота з групою:
Виховні години:
- «Шануй батька і матір свою»;
- «Захист країни - почесний обов'язок кожного громадянина»;
- «Пам'ятаємо героїв Крут»;
- «Робітнича професія - дорога в самостійне життя».
Екскурсії:
- в музей Івана Франка, історичний музей, «Арсенал», тематична екскурсія «Старий Львів»;
- на перегляд вистав у театр ім. М Заньковецької.
|
Нагороди:
|
Майстерня
|
|
|