на головну   e-mail: vpu20@ukr.net
Головна
Про нас Спеціальності Послуги Фотогалерея Курси перепідготовки Контакти
   
 Інформація  Творчий портрет викладача
   50 років ВПУ №20
   Новини
   Спортивне життя
   Відкриті уроки
   Ліцензування і акредитація
   Семінари
   Методична служба училища
   Методичні розробки


   Фінансово-господарська
   діяльність
   На допомогу учневі
   Розклад занять
   Тендери
   Партнери


Шпилька Євген Євгенович Шпилька Євген Євгенович
майстер виробничого навчання за спеціальністю «Електрогазозварник»



Тарифний розряд: 12-ий;
Робітничий розряд: електрогазозварник 6 розряду;
Освіта:
базова вища, Львівський автодорожній технікум, 1998 рік;
Спеціальність: експлуатація та ремонт дорожніх машин та обладнання, технік–механік.

Сертифікат про закінчення курсів:


1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією «майстер виробничого навчання» від 30.10.2014 року.


Методична тема:


«Активізація творчого потенціалу учнів,залучення до творчої діяльності з метою розвитку зростання рівня їх креативної компетентності»

Шляхи реалізації методичної теми:
  • Формування в учнів стійких виробничих умінь і навичок;
  • Формування системи методів навчання та диференційований підхід до діяльності учнів;
  • Підвищення зацікавленості учнів професією та успішне оволодіння професійними навичками.

Обгрунтування актуальності та практичної значимості педагогічного досвіду:


     Майстер виробничого навчання повинен планувати проведення уроку так, щоб поряд з методичним та організаційним супроводженням основної групи учнів забезпечити таке супроводження і тих учнів, які виконують роботи підвищеної складності. Період навчання в майстернях найважливіший, бо майстер формує навчальні уміння, вивчає можливості кожного учня, закладає базу для правильного і раціонального виконання окремих трудових прийомів, вчить основам майбутнього професіоналізму;

     До кожного уроку готується комплексно – методичне забезпечення для навчальної роботи двох рівнів (на відміну від традиційного уроку, коли всі учні виконують однакове завдання);

     Оскільки учні оволодівають в ліцеї професією за обраним фахом, урокам виробничого навчання приділяється першочергова увага. Це широке і необхідне поле діяльності, яке дає необмежені можливості роботи з учнями в напрямі економічного виховання;

     Намагаюсь виховувати такого громадянина суспільства, який усвідомлює всю важливість економічних знань, прагне змін на краще для своєї держави і для себе, формує в собі здібність до саморозвитку, самоосвіти, творчої ініціативи та активності, самостійності в прийнятті рішень.


Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:


Відкриті уроки:

  • ТЕМА ПРОГРАМИ:     Дугове та газове зварювання у різних просторових положеннях.

    ТЕМА УРОКУ:   Дугове та газове зварювання у всіх просторових положеннях.

    МЕТА:   Навчити учнів правильних прийомів накладання валиків у різних просторових положеннях.

    ТИП УРОКУ:    Урок формування вмінь та навичок.

    МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ:    Пояснення, демонстрація, практичні вправи.

    МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:    Джерела живлення: ТДМ-250, ТДМ-315, ТДМ-450; електроди діаметром 3,4 мм; молотки, лінійки, кисневі балони, шланги, редуктори, щітки для металу, металобрухт.


  • ТЕМА ПРОГРАМИ:     Дугове наплавлення валиків в нижньому положенні зварного шва.

    ТЕМА УРОКУ:    Дугове зварювання пластин в нижньому положенні зварного шва в стик S=3-6 мм.

    МЕТА:    Навчити учнів правильному виконанню зварювання пластин в нижньому положенні.

    ТИП УРОКУ:    Урок формування складних умінь.

    МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ:     Показ майстром трудових прийомів та операцій, практичні вправи.

    МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:    Джерела живлення: ТДМ-250, ТДМ-315, ТДМ-450; електроди діаметром 3,4 мм; молотки, лінійки, напилки, кисневі балони, щітки для металу, заготовки.

            Інструктивно-технологічні карти на різноманітні види робіт.


Методична робота:


Методичні розробки:
  • «Професійна орієнтація та формування професійних навиків і умінь учнів ПТНЗ».
  • «Методика проведення кваліфікаційних пробних робіт, рівень кваліфікації 3 розряд».

Участь в обласному семінарі електрогазозварювальних та металообробних професій 11.02.2013 р., доповідь на тему «Використання інформаційно–комунікаційних технологій на уроках виробничого навчання»:

Виступи на засіданнях Школи молодого педагога :
  • «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання», листопад 2013 р.;
  • «Формування професійно–технічної освіти в Україні: історичний аспект», січень 2016 р.

Виступ на інструктивно-методичній нараді майстрів виробничого навчання на тему:
  • «Організація технічної творчості учнів: форми і методи роботи», січень 2015 р.

Брав участь в експериментальній роботі з розробки проекту державних стандартів на компетентнісній основі з професії «Електрогазозварник»

Розробив кваліфікаційні вимоги функціональної карти згідно професійних компетенцій за рівнем кваліфікації для 3-5 розрядів.


Виховна робота з групою:


Виховні години:
  • «Шануй батька і матір свою»;
  • «Захист країни - почесний обов'язок кожного громадянина»;
  • «Пам'ятаємо героїв Крут»;
  • «Робітнича професія - дорога в самостійне життя».

Екскурсії:
  • в музей Івана Франка, історичний музей, «Арсенал», тематична екскурсія «Старий Львів»;
  • на перегляд вистав у театр ім. М Заньковецької.
Нагороди:




Майстерня




  vpu.lviv.ua. Всі права захищено!