на головну   e-mail: vpu20@ukr.net
Головна
Про нас Спеціальності Послуги Фотогалерея Курси перепідготовки Контакти
   
 Інформація  Творчий портрет викладача
   50 років ВПУ №20
   Новини
   Спортивне життя
   Відкриті уроки
   Ліцензування і акредитація
   Семінари
   Методична служба училища
   Методичні розробки


   Фінансово-господарська
   діяльність
   На допомогу учневі
   Розклад занять
   Тендери
   Партнери


Недзельська Ірина Ярославівна Недзельська Ірина Ярославівна
викладач української мови та літератури ВПУ №20 м.Львова



   Категорія:    вища;
   Стаж:           22 роки;
   Освіта:         Державний університет ім. Івана Франка;
   Факультет:   українська філологія.


Сертифікати про закінчення курсів:


1. Викладач української мови та літератури. Свідоцтво ААБ №001208 від 30.06.2016 ЛОІППО.
2. Викладач спецпредметів. Свідоцтво 12 СС 02125295/ 003828-16 від 13.06.2016 МОНУ ННПУ ім.Драгоманова.
3. Методист. Свідоцтво 12 СС 02125295 / 006732-16 від 14.12.2016.

Додаткова освіта:
Свідоцтво про присвоєння кваліфікації «Оператор комп`ютерного набору»

Обрана проблема:


Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури.

Мета:
  • забезпечити ефективність навчання, повноцінність уроку, навчити учнів самостійно здобувати знання;
  • перетворити навчальний процес у пізнавально-творчу діяльність;
  • розвивати креативні здібності дитини;
  • навчити учнів творчо мислити, грамотно викладати свої думки, створювати асоціативні проекти.
Робота з обдарованими дітьми:
  • Призери конкурсів:
    • Белінська Христина-Марія (ОС-31), яка здобула ІІІ місце у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)» (предмет «Ділове українське мовлення»).
    • Єфанова Марія (ОД-2014) здобула друге місце у І етапі ІІ Всеукраїнського конкурсу есе «Я – європеєць» у Малій академії наук (2014).

  • Переможці Міжнародного мовно-літературного конкусу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка:
    • Дацко Марія (ОС-31) та Марчих Ольга (група ОС-11) ІІІ місце (2013).
    • Марчих Ольга (група ОС-21) І місце та Мартинович Софія ІІІ місце (2014).
    • Матура Аліна (ОС-31) здобула ІІ місце (2015).
  • Переможці ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика:
    • Марчих Ольга (група ОС-31) І місце (2012, 2014).
    • Матура Аліна (ОС-31) здобула І місце (2015), ІІІ місце (2016).
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:


ТЕМА УРОКУ:  Іван Франко. Життя і творчість видатного діяча, письменника, ученого, перекладача. Поетична творчість І.Франка — найвище досягнення української поезії II половини XIX ст.

МЕТА:
  • Навчальна:
         Розкрити багатогранність діяльності Великого Каменяра; знати основні його твори та його роль у розвитку української літератури
  • Виховна:
         Виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гідності, поваги до національної еліти.
  • Розвиваюча:
         Розвивати уміння логічно мислити, аналізувати та критично оцінювати інформацію, висловлюючи власну думку, аргументовано доводити її правильність.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: лекція з елементами бесіди (лекція-діалог).

МІЖПРЕДМЕТНІ  ЗВ’ЯЗКИ: Історія України.

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: опорні конспекти, реферати, доповіді, мультимедійна презентація.

ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: комп’ютер, проектор.



ТЕМА УРОКУ:  Краса почуттів у збірці Івана Франка «Зів’яле листя»

МЕТА:
  • ознайомити учнів з мотивами лірики І.Франка, розкрити її тематику, художні особливості, вдосконалити навики ідейно-художнього аналізу ліричних творів, виразного читання поезій;
  • виховувати в учнів любов до рідного краю, мови, повагу до дівчини, жінки;
  • утверджувати думку, що без любові не може бути справжньої духовно багатої людини.
ТИП УРОКУ: комбінований.

МЕТОД ПРОВЕДЕННЯ: бесіда; робота в групах із використанням інтелектуальних завдань, інтерактивних методів навчання; елементи уроку-суду.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: портрет І.Франка, прикрашений рушником, збірки творів поета, аудіозаписи та кліпи пісень на слова Каменяра («Червона калино, чого у лузі гнешся?», «Як почуєш вночі край свого вікна…», «Ой ти, дівчино…», «Чого являєшся мені у сні?..»), відеопрезентація з фотографіями і портретами автора, його жінок, тематичними сторінками.

ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: комп’ютер, проектор.


Навчальний блок - позаурочна робота:


Заходи, проведені впродовж міжатестаційного періоду:
  1. Екзаменатор та інструктор ЗНО.

  2. Участь у засіданнях творчої групи викладачів української мови та літератури.

  3. Участь у Програмі національних обмінів (обмін досвідом) Центру Громадянських Ініціатив. Семінари на теми: «Бірюзові школи в Україні: міф чи реальність», «Розвиток громадянського суспільства».
Методична робота:


Розроблено робочі навчальні програми, методичні рекомендації і завдання для практичних та самостійних робіт з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» для спеціальностей:
  • «Обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів».
  • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».
  • «Монтаж і обслуговування електричних машин та апаратів».
  • «Зварювальне виробництво».
  • «Діловодство».
Розроблено робочу навчальну програму, методичні рекомендації і завдання для практичних та самостійних робіт з дисципліни «Стилістика» для спеціальності «Діловодство».


Участь в обласних семінарах викладачів гуманітарних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів Львівщини на теми:
  1. Методика написання творчої роботи відповідно до вимог ЗНО (з досвіду роботи) (2013).
  2. Робота над помилками: найбільш вживані типи помилок у творчих роботах учнів; методика роботи над ними (з досвіду роботи) (2015).
  3. Методика викладання життя і творчості Івана Франка на уроках української літератури (з досвіду роботи) ( 2016).

                   
Виступи на педраді:
  1. Робота над помилками: найбільш вживані типи помилок у нашому мовленні (2013).
  2. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури (2014).
  3. Ефективні методи роботи класного керівника (2014).
  4. Методика викладання життя і творчості Івана Франка на уроках української літератури з використанням ІКТ (2015).
Виступ на засіданні Школи педагогічної майстерності на тему:
  1. «Роль і місце класного керівника у системі ПТО».
  2. Професійний лікбез: «Наголошування і правопис числівників».
  3. Вивчення структури уроку виробничого навчання.
  4. Методика використання ТЗН в процесі підготовки і проведення уроку.
Педагогічні читання на тему: «Бірюзові школи в Україні: міф чи реальність».


Методична робота - друковані праці:
  1. Методичні поради щодо написання твору-роздуму у форматі ЗНО (власного висловлення). З досвіду роботи екзаменатора ЗНО. (Львів–2013. Випуск № 2).
  2. Робота над помилками (загальна характеристика помилок у творчих роботах учнів і методика роботи над ними. (Львів–2015).
  3. Методика викладання життя і творчості Івана Франка на уроках української літератури (з досвіду роботи). (Львів–2016.);
  4. Літературно-музична композиція, присвячена увілею від дня народження Івана Франка. (Львів – 2016).
  5. Конспект уроку «Краса почуттів у збірці Івана Франка «Зів’яле листя». (Львів – 2016).
В мережі Internet на сайті SUPER.UROK-UA.com:
  1. Сценарій позаурочного заходу до ювілею І.Франка.
  2. Конспек уроку: «Краса почуттів у збірці Івана Франка «Зів’яле листя».
Методична робота - творчі роботи:
  • Реферат «Формування культури спілкування учнів ПТНЗ».
  • Доповідь «Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні української літератури (з досвіду роботи)».
  • Курсова робота на тему: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури».
Виховна робота:


Заходи, проведені впродовж міжатестаційного періоду:
  • Виховні години до Дня української писемності.
  • Творий вечір до ювілею Олеся Гончара.
  • Виховний захід до ювілею Лесі Українки.
  • Виховні години до Шевченківських днів:
    - «Мова – душа народу».
    - «Шевченкова доля», приурочений 200-ій річниці з дня народження геніального українського поета-пророка Тараса Григоровича Шевченка.
  • Виховна година, присвячена 160-ій річниці від дня народження Івана Франка.
  • Виступи на тематичних лінійках:
    • «Життєві уроки Петра Яцика».

    • День української писемності та мови.

    • 21 лютого – Міжнародний день рідної мови.

    • Ліна Костенко – перлина сучасної української поезії.

    • «Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема».
  • Екскурсії у музей Івана Франка.
  • Батьківськи збори на теми:
    - «Здоровий спосіб життя - запорука успішного формування здорового молодого покоління».
    - «Правовий всеобуч».
    - «Традиції мого роду і народу».
  • Участь групи у акції «Молодь проти СНІДу».

Позаурочна робота:

  • Участь у конкурсах:
    - «Використання електронних ресурсів на уроках»:
    І місце у номінації «Використання електронних ресурсів на уроках теоретичного курсу».
  • Організація написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності у ВПУ №20 м.Львова.

Нагороди:


Кабінет української мови та літератури.

Багатством кабінету є бібліотека





  vpu.lviv.ua. Всі права захищено!