на головну   e-mail: vpu20@ukr.net
Головна
Про нас Спеціальності Послуги Фотогалерея Курси перепідготовки Контакти
   
 Інформація  Творчий портрет викладача
   50 років ВПУ №20
   Новини
   Спортивне життя
   Відкриті уроки
   Ліцензування і акредитація
   Семінари
   Методична служба училища
   Методичні розробки


   Фінансово-господарська
   діяльність
   На допомогу учневі
   Розклад занять
   Тендери
   Партнери


Колос Омелян Дмитрович Колос Омелян Дмитрович
Майстер виробничого навчання за спеціальністю «Слюсар з ремонту та обслуговування автомобілів»



Тарифний розряд: 12-ий;
Робітничий розряд: слюсар з ремонту та обслуговування автомобілів 5-го розряду;
Педагогічне звання: майстер виробничого навчання другої категорії;
Педагогічний стаж: 41 рік;
Освіта:
Львівський політехнічний інститут, 1967, автомобільний транспорт, інженер-механік.

Сертифікат про закінчення курсів:


1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією майстер виробничого навчання від 28.10.2009 р.

Обрана тема:


Комплексно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу – необхідна умова формування міцних знань, умінь і навичок учнів, які навчаються з професії «Слюсар з ремонту та обслуговування автомобілів»

Шляхи вирішення методичної теми:
  • Формування в учнів стійких виробничих умінь і навичок;
  • Формування системи методів навчання та диференційований підхід до діяльності учнів;
  • Підвищення зацікавленості учнів професією та успішне оволодіння професійними навичками.

Обгрунтування актуальності та практичної значимості педагогічного досвіду:

  • Майстер виробничого навчання повинен планувати проведення уроку так, щоб поряд з методичним та організаційним супроводженням основної групи учнів забезпечити таке супроводження і тих учнів, які виконують роботи підвищеної складності. Період навчання в майстернях найважливіший, бо майстер формує навчальні уміння, вивчає можливості кожного учня, закладає базу для правильного і раціонального виконання окремих трудових прийомів, вчить основам майбутнього професіоналізму;
  • До кожного уроку готується комплексно–методичне забезпечення для навчальної роботи двох рівнів (на відміну від традиційного уроку, коли всі учні виконують однакове завдання);
  • Оскільки учні оволодівають в ліцеї професією за обраним фахом, урокам виробничого навчання приділяється першочергова увага. Це широке і необхідне поле діяльності, яке дає необмежені можливості роботи з учнями в напрямі економічного виховання;
  • Намагаюсь виховувати такого громадянина суспільства, який усвідомлює всю важливість економічних знань, прагне змін на краще для своєї держави і для себе, формує в собі здібність до саморозвитку, самоосвіти, творчої ініціативи та активності, самостійності в прийнятті рішень.

Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:


Під керівництвом майстра виробничого навчання учні вивчають будову пристроїв, приладів, вузлів та агрегатів автомобілів та вчаться виконувати ремонтні роботи.

Показники успішності учнів з виробничого навчання:


Методична робота:


Методичні розробки:
Виховна робота з групою:


Виховні години:
  • «Праця – основа життя»;
  • «Трудові права неповнолітніх»;
  • «Захистимо довкілля».
Екскурсії:
  • в музей Івана Франка;
  • історичний музей;
  • «Арсенал»;
  • тематична екскурсія «Старий Львів»;
  • на перегляд вистав у театр ім. М Заньковецької.

Робота у майстерні:




  vpu.lviv.ua. Всі права захищено!