на головну   e-mail: vpu20@ukr.net
Головна
Про нас Спеціальності Послуги Фотогалерея Курси перепідготовки Контакти
   
 Інформація  Творчий портрет викладача


   Подання
    електронної
   заяви на вступ
   Участь у проектах
   50 років ВПУ №20
   Новини
   Спортивне життя
   Відкриті уроки
   Ліцензування і акредитація
   Семінари
   Методична служба училища
   Методичні розробки


   Фінансово-господарська
   діяльність
   На допомогу учневі
   Розклад занять




   Інформаційно-методичний
   часопис для учнів та
   педагогів профтехосвіти
   «Львівський професіонал»
   Тендери
   Партнери


Кіт Ірина Володимирівна Кіт Ірина Володимирівна
викладач економічних дисциплін ВПУ №20 м.Львова



Категорія: перша;
Педагогічний стаж: 15 років;
Освіта:
Львівський національний університет імені Івана Франка, 2003 рік;
Спеціальність: економіст;
Освіта:
Психолого-педагогічне відділення ДЦ Міністерства освіти і науки при Національному університеті «Львівська політехніка», 2009 рік
Спеціальність: викладач економічних дисциплін.


Додаткова освіта:


1. Національний університеті «Львівська політехніка», магістр з управління інноваційною діяльністю, 2012 рік;

Сертифікат про закінчення курсів:


1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації на курсах комп’ютерної підготовки при Львівському державному університет ім. Ів.Франка за спеціальністю «Комп’ютерна бухгалтерія», 1998 рік.

2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації викладача спец предметів, видане ЛНПЦ ІППО, 2014 рік.

3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації викладача спец предметів, видане ВСП «Львівський навчально-науковий центр професійної освіти», 2019 рік.

4. Свідоцтво про участь у конференції: «Самоосвіта і підвищення кваліфікації вчителя: інструменти та підходи», 2019 рік.

5. Свідоцтво про участь у конференції: «Проектні методи навчання», 2019 рік.

Педагогічне кредо::


«Дитина – не об’єкт виховання, а активний суб’єкт життя»

Учитись важко, a учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти.
Як людям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
М. Сингаївський


Методична тема:


Застосування інтерактивних методів навчання на уроках економіки.

Мета:
  • навчити учнів самостійно приймати рішення та робити вибір;
  • стимулювати учнів до співпраці з іншими;
  • навчити завжди працювати якісно та проявляти ініціативу;
  • навчити учнів працювати з великим обсягом різноманітної інформації, самостійно здійснювати її пошук, обробку, аналіз і зберігання;
  • виховувати свідомим того, що існують різні цінності.
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:

  • Урок: «Закон грошового обiгу. Iнфляцiя» (жовтень 2013);

  • Урок: «Виробництво та його фактори» (жовтень 2015);

  • Урок: «Попит та його чинники» (лютий 2017);

  • Урок: «Куточок покупця. Книга відгуків і пропозицій» (2018);

  • Урок: «Загальна характеристика капіталу та виробничих фондів» (2019).

     Методи проведення:  метод кейсів; метод дослідження.


Навчальний блок - позаурочна робота:


Заходи, проведені впродовж міжатестаційного періоду:
  • Проведення лінійки на тему: «Історія виникнення грошей»;

  • Проведення лінійки на тему: «Організація об`єднаних націй»;

  • Проведення лінійки на тему: «Історія святкування Нового року в різних країнах світу»;

  • Проведення лінійки на тему: «Реклама навколо нас»;
  • Проведення свята економіки - інтелектуальної гри «Я люблю економіку» (грудень 2019);
  • Проведення тематичної виховної години «Історія виникнення грошей. Сучасні гроші. Незвичайні гроші» (лютий 2019);
  • Проведення семінару з викладачем методкомісії «Україна і НАТО. Сучасний погляд» (квітень 2018);
  • Відвідування театрів, органного залу;

  • Проведення екскурсій по Львову, музею вишитих ікон отця доктора Дмитра Блажейовського;


  • Участь групи в огляді художньої самодіяльності;


  • Участь учнів у виставці шопок «Над вертепом зірка ясна засіяла!».
Методична розробка:


Методика проведення практичних робіт з дисципліни «Економіка підприємства»   для підготовки фахових молодших бакалаврів.

Методична робота - участь в семінарах:


Участь у обласних семінарах викладачів галузевої економіки закладів професійної (професійно-технічної) освіти Львівщини на теми:
  • «Впровадження новітніх технологій навчання», 2017 рік;

  • «Використання креативних технологій навчання, розвиток інтересу учнів до знань на уроках географії та економічних дисциплін у закладах професійної (професійно-технічної) освіти»,2019 рік.
Методична робота:


Розроблено:

З дисципліни «Економічна теорія»:
  • Робочі навчальні програми для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю :
    • «Обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів»;
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів»;
    • «Монтаж і обслуговування електричних машин та апаратів»;
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

  • Методичні вказівки до виконання практичних робіт для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів»;
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів»;
    • «Монтаж і обслуговування електричних машин та апаратів»;
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

  • Курс лекцій для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування верстатів з програмним управлінням і робототехнічних комплексів»;
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів»;
    • «Монтаж і обслуговування електричних машин та апаратів»;
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

З дисципліни «Інформаційне забезпечення управління»:
  • Робоча навчальна програма для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю :
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

  • Методичні вказівки до виконання практичних робіт для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

  • Курс лекцій для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

З дисципліни «Організація і планування підприємств»:
  • Робочі навчальні програми для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю :
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».

  • Методичні вказівки до виконання практичних робіт для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».

  • Курс лекцій для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».

З дисципліни «Економіка, організація і планування виробництва»:
  • Робочі навчальні програми для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю :
    • «Обслуговування верстатів з програмним управління робототехнічних комплексів».

  • Методичні вказівки до виконання практичних робіт для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування верстатів з програмним управління робототехнічних комплексів».

  • Курс лекцій для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування верстатів з програмним управління робототехнічних комплексів».

З дисципліни «Економіка, організація та планування підприємств»:
  • Робочі навчальні програми для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю :
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

  • Методичні вказівки до виконання практичних робіт для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

  • Курс лекцій для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Інфрмаційна, бібліотечна та архівна справа».

З дисципліни «Економіка підприємства»:
  • Робочі навчальні програми для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю :
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».

  • Методичні вказівки до виконання практичних робіт для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».

  • Курс лекцій для підготовки молодших спеціалістів за спеціальністю:
    • «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів».


  vpu.lviv.ua. Всі права захищено!