на головну   e-mail: vpu20@ukr.net
Головна
Про нас Спеціальності Послуги Фотогалерея Курси перепідготовки Контакти
   
 Інформація  Творчий портрет викладача
   50 років ВПУ №20
   Новини
   Спортивне життя
   Відкриті уроки
   Ліцензування і акредитація
   Семінари
   Методична служба училища
   Методичні розробки


   Фінансово-господарська
   діяльність
   На допомогу учневі
   Розклад занять
   Тендери
   Партнери


Гук Володимир Володимирович Гук Володимир Володимирович
Майстер виробничого навчання за спеціальністю «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування»



Тарифний розряд: 12-ий;
Робітничий розряд: електромонтер 5-го розряду;
Педагогічне звання: майстер виробничого навчання першої категорії;
Педагогічний стаж: 29 років;
Освіта:
Львівський технікум радіоелектроніки, 1983;
Спеціальність: обробка металу різанням, технік-технолог з обробки металу різанням.

Сертифікат про закінчення курсів:


1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією майстер виробничого навчання від 28.10.2009 р.

Обрана тема:


«Розвиток технічного мислення учнів на уроках виробничого навчання»

Мета:
  • ознайомлення учнів з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій в сучасному виробництві, повсякденному житті;
  • створення умов для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів;
  • виховання активної життєвої позиції, адаптивності, готовності до безперервної професійної освіти.

Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:


Відкриті уроки:
  • ТЕМА УРОКУ: Проводи і кабелі.

    МЕТА: навчитися правильно використовувати, електричні проводи і кабелі, вивчити їх марки і характеристики, галузі застосування, способи прокладання голих та ізольованих проводів і силових кабелів з паперовою просоченою ізоляцією, з гумовою ізоляцією

    ТИП УРОКУ: урок застосування знань у практичних роботах.

    ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: пояснення, демонстрація, практичні вправи.

    МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ: розмічальний стіл, стенд для обробки проводів, верстат, стояки – планшети для креслень, ванночки з фарбою для маркування проводів, відрізки електричних проводів і кабелів: голий алюмінієвий – А, голий сталеалюмінієвий – АС, АСУ, голий мідний – М, ізольований - ПРГ, ізольований – ДПРГ, ізольований – ТПРФ, ізольований силовий броньований кабель з паперовою ізоляцією, щітки, молоток, захисні окуляри, універсальний молоток.

  • ТЕМА УРОКУ: Організація, індустріалізація, механізація електромонтажних робіт.

    МЕТА: навчити учнів продумано і правильно, чітко проводити електромонтажні роботи, підвищувати продуктивність праці, зростання виробітку, скорочення термінів виконання робіт і зниження їх вартості.

    ТИП УРОКУ: урок застосування знань у практичних роботах.

    ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: бесіда, практичні вправи.

    МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ: розмічальний стіл, стенд для обробки проводів, верстат, барабани для встановлення розмотуваних проводів, важільні ножиці, педальний пристрій для видалення ізоляції з проводів, індикаторна викрутка, контролька, викрутка, молоток, захисні окуляри, гумові рукавиці.

  • ТЕМА УРОКУ: Світильники освітлювальних електроустановок.

    МЕТА: навчити учнів визначати призначення, проводити ремонт світильників освітлювальних електроустановок.

    ТИП УРОКУ: урок формування вмінь та навичок.

    ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: пояснення, демонстрація, практичні вправи.

    МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ: розмічальний стіл, стенд для обробки проводів, верстат, стояки – планшети для креслень, індикаторна викрутка, викрутка, молоток, захисні окуляри, гумові рукавиці, кусачки, арматура світильників з лампами розжарювання – ОДР, ШЛП, ВОД, ПВЛ, щітки, дюбелі, скоби для кріплення, штангенциркуль.

Методична робота:

  • «Комплексне проведення уроку виробничого навчання методом контрольних робіт»;
  • «Використання раціональних пропозицій і винаходів при формуванні спеціальних вмінь і навичок»;
  • «Передовий метод заточування свердла»;
  • технологічна та технічна документація.
Приклад інструктивно-методичної карти
Тема: Розбирання короткозамкнутого асинхронного двигуна
  1. Операція:    Встановити електродвигун, попередньо очистивши від пилу та бруду;
    Вимоги:    Рим – гвинт до початку підйому електродвигуна повинен бути закручений до упору. Не варто встановлювати електродвигун на край столу;
    Обладнання та інструмент:    Стіл для розбирання електричних машин, такелажне обладнання, гайкові ключі.

  2. Операція:    Відкрутити гвинти, що закріплюють гвинти вентилятора і зняти його;
    Вимоги:    Кожух потрібно знімати легкими ударами молотка через мідну підкладку у напрямку вісі двигуна від станини;
    Обладнання та інструмент:   Робочий стіл, гайкові ключі, молоток, мідна підкладка.

  3. Операція:   Відкрутити гвинти, які закріплюють вентилятор на валу;
    Вимоги:   Знімати необхідно за кільцевий відлив у місці насадки вентилятора на вал. Не можна знімати за тонкий диск, щоб запобігти його злому;
    Обладнання та інструмент:    Робочий стіл, гайкові ключі, зйомник.

  4. Операція:   Відкрутити гвинти, що закріплюють коробку виводів і зняти її;
    Вимоги:    Коробку при необхідності потрібно відділити від станини легкими ударами молотком по зубилу, яке вставляється в стик;
    Обладнання та інструмент:   Робочий стіл, гайковий ключ, молоток, зубило.

  5. Операція:   Відкрутити гайки (гвинти) кріплення зовнішніх кришок підшипників і зняти кришки з обох сторін електродвигуна;
    Вимоги:    Кришки при необхідності можна відокремити легкими ударами молотка по зубилу, що вставляється в стик між кришкою і щитком;
    Обладнання та інструмент:    Робочий стіл, гайкові ключі, молоток, зубило.

  6. Операція:   Відкрутити гвинти, які кріплять задній (зі сторони вентилятора) щит, і зняти його;
    Вимоги:   Щит легкими ударами молотка через мідну прокладку відокремити від станини і зняти зйомником. При наявності спеціальних отворів необхідно використовувати для зняття щита віджимний гвинт;
    Обладнання та інструмент:   Робочий стіл, гайкові ключі, молоток, мідна підкладка, зйомник.

  7. Операція:    Відкрутити гвинти, які кріплять передній підшипниковий щит до станин, і зняти його;
    Вимоги:   Щит легкими ударами молотка через мідну підкладку відокремити від станини і зняти зйомником;
    Обладнання та інструмент:   робочий стіл, молоток, гайкові ключі, мідна підкладка.

  8. Операція:   Вийняти ротор зі статора вручну, або за допомогою спеціального пристрою;
    Вимоги:    Ротор виймати необхідно обережно, щоб запобігти пошкодженню обмотки статора;
    Обладнання та інструмент:    Робочий стіл, пристрій для виводу ротора.

  9. Операція:   Зняти з вала ротора підшипник за допомогою зйомника;
    Вимоги:   Зйомником необхідно захоплювати внутрішнє кільце, щоб не пошкодити кульки;
    Обладнання та інструмент:   Робочий стіл, зйомник.
Позаурочна робота:


З вересня 2009 року співпрацює з Львівським державним будинком техніки, проводить заняття у фотогуртку;

Нагороди:


Вище професійне училище №20 м.Львова            Вище професійне училище №20 м.Львова

Виховна робота з групою:


Виховні години:
  • «Виховання підростаючого покоління»;
  • «Наш сучасник, Який ти є і яким ти будеш завтра»;
  • «Психологічний клімат у групі: розв’язання конфліктних ситуацій»;
  • «Психологічний клімат у групі: розв’язання конфліктних ситуацій»;
  • «Одинадцять принципів ефективного виховання характеру»;
  • «Як зробити людей прихильниками вашої точки зору»;
  • «Певний спосіб придбати ворогів і як цього уникнути».


Вище професійне училище №20 м.Львова            Вище професійне училище №20 м.Львова

Майстерня:




  vpu.lviv.ua. Всі права захищено!