|
|
|
|
Франків Марія Іванівна
майстер виробничого навчання за спеціальністю «Оператор комп'ютерного набору, діловод» ВПУ №20 м.Львова
|
Тарифний розряд: | 14-ий; |
Робітничий розряд: | оператор комп'ютерного набору першої категорії; |
Педагогічне звання: | майстер виробничого навчання I-ої категорії; |
Педагогічний стаж: | 22 роки; |
Освіта:
| Львівський політехнічний інститут, 1992, |
| «Промислове та цивільне будівництво», інженер; |
| Психолого–педагогічне відділення ДЦ МОН молоді та спорту України при Національному університеті «Львівська політехніка», викладач образотворчого мистецтва та креслення, 2011. |
|
Додаткова освіта:
1. Свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації «Секретар референт», 1998;
2. Свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації ОКН, 2008;
3. Свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», 2019.
|
Сертифікати про закінчення курсів:
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією майстер виробничого навчання від 28.10.2009 № 09-2043;
2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському науково-практичному центрі професійно-технічної освіти НАПН України за категорією майстер виробничого навчання від 30 жовтня 2014 року № 14-814;
3. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при Львівському національному педагогічному університеті ім.М.Драгоманова за категорією майстер виробничого навчання від 29 жовтня 2019 року № 19-844.
|
Педагогічне кредо:
«Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших»
|
| В.Сухомлинський |
|
Життєве кредо:
«Сенс життя не в тому, щоб чекати, коли закінчиться дощ, а в тому, щоб від душі радіти дощу»
|
Обрана тема:
«Розвиток творчих здібностей учнів на уроках виробничого навчання»
Мета:
- Cтворення умов для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань, інтересів;
- Ознайомлення учнів з ролю інформаційно – комунікаційних технологій в сучасному по-всякденному житті;
- Навчання учнів бути демократичними, спілкуватися з людьми і приймати самостійні рішення;
- Виховання активної життєвої позиції, адаптивності та готовності до безперервної професійно освіти.
Робота з обдарованими дітьми:
- Переможець конкурсу «Кращий ерудит профтехосвіти»:
- Долженко Наталя (2018 рік);
- Переможець другого та третього етапів ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика серед учнів закладів професійної (професійно-технічної)освіти:
- Гнатів Софія (2018 рік);
- Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика:
- Гнатів Софія (2019 рік);
- Переможець мовно – літературного конкурсу імені Тараса Шевченка:
- Марчих Ольга (I-е місце, 2015 рік);
- Переможці чемпіонатів з інтелектуальної гри «Брейн-ринг» серед учнівської молоді ЗПТО м.Львова та області;
- Переможець міжнародного дитячо-юнацького мистецького конкурсу «Тарасовими стежками»:
- Кедя Лариса (2017 рік);
- Переможці конкурсу фахової майстерності за спеціальністю «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)» - «ДІЛОВА ЛЕДІ – 2015» (2015 рiк):
- Бура Юлія (I-е місце);
- Мартиник Андріана (II-е місце).
|
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:
ТЕМА програми: Складання та оформлення документів особового складу.
ТЕМА уроку: Складання та оформлення автобіографії та резюме.
МЕТА:
- Навчальна: сформувати поняття про автобіографію та резюме, вимоги до складання та оформлення. Навчитись на основі формуляра оформляти автобіографію та резюме;
- Розвиваюча: тренувати логічне мислення, формувати вміння узагальнювати та систематизувати навчальний матеріал;
- Виховна: викликати зацікавленість до обраної професії.
ТИП УРОКУ: засвоєння нових знань, умінь та навичок.
МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ: пояснення, демонстрація зразків документів.
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УРОКУ: інструкційні карти, індивідуальні завдання, мультимедійний проектор, зразки документів.
Використовувались методи навчальної діяльності:
- Заохочення до експериментальної діяльності.
Стимулюються бажання учнів до проведення експериментів;
- Створення проблемної ситуації.
Перед учнем ставиться проблема, яку він може самостійно розв'язати при вже наявних знаннях, вмінь та навичках.
- Повторення.
Повторення раніше вивченого матеріалу та закріплення вмінь, знань, навичок та вказується їх зв'язок з новими знаннями.
|
Методична робота:
Голова обласної методичної комісії майстрів виробничого навчання, викладачів з професії «Оператор комп'ютерного набору, діловод»:
- Робота в комісії обласної секції (лютий 2018р.);
- Обласний семінар викладачів та майстрів виробничого навчання з професій пов'язаних з наданням послуг в офісі на тему: «Перспектива професії секретаря, як майбутнього фахівця».
Виступ з доповіддю із презентацією на тему «Організація навчальної діяльності учнів з професій, пов'язаних з наданням послуг в офісі на основі імітованої навчально-тренувальної фірми» (2019 рік).
Розроблено робочі навчальні програми, методичні вказівки до виконання практичних робіт з виробничого навчання до теми: «Технологія комп'ютерної обробки інформації» для учнів спеціальності:
4115 «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)»;
4112 «Оператор комп'ютерного набору», 2016 р.
Розроблено комплексні кваліфікаційні завдання з професії 4112 «Оператор комп'ютерного набору» (I категорії), 2016 р.
Розроблено комплексні кваліфікаційні завдання з професії 4112 «Оператор комп'ютерного набору» (II категорії), 2017 р.
Розроблено комплексні кваліфікаційні завдання з професії 4115 «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)», 2018 р.
Методична розробка «Модульно - компетентісний підхід до створення навчально-плануючої документації майстра виробничого навчання на основі нових освітніх стандартів», 2020 р.
Розроблено для проходження виробничої практики в умовах виробництва:
- Індивідуальні програми на кожного учня;
- Перелік навчально – виробничих робіт з урахуванням номенклатури робіт, що виконуються;
- Критерії кваліфікаційної атестації випускників;
- Перелік кваліфікаційно пробних робіт
|
Навчальний блок - позаурочна робота:
Заходи, проведені впродовж міжатестаційного періоду:
- Інтелектуальний конкурс до дня святого Валентина, 2019 рік;
- КВК, 2019 р.;
- Вечір «Традиційні свята і обряди» (Андріївські вечорниці), 2016 рік;
- Вечір «У ніч на Андрія» (Андріївські вечорниці), 2017 рік;
- Вечір «Ой, Андрію, даруй нам надію» (Андріївські вечорниці), 2018 рік;
- Конкурс художньої самодіяльності;
- Виховна година в актовому залі на тему «Здоровий спосіб життя», 2016 рік;
- Виступи на лінійці на тему «Моя професія – найкраща», «Секретар – обличчя фірми»;
- Конкурс фахової майстерності за спеціальністю «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)» - «ДІЛОВА ЛЕДІ–2015», 2015 рік.
|
Виховна робота:
- Виховні заходи на теми:
- Я – громадянин України. Права, свободи і обов’язки людини та громадянина;
- Національні символи України;
- Діаманти нашої душі;
- З чого починається дружба і вміння дружити;
- Душі людської доброта;
- Великі, проте забуті українці;
- Християнські основи української сім’ї;
- Чому трапляються фатальні вечірки?
- Як будеш батька й матір шанувати, то про країну рідну будеш дбати;
- Герої Небесної Сотні: ми пам’ятаємо;
- Життя людини – найвища цінність та ін.
- Ескурсії у Крехів, Мукачево, Луцьк, по Львову (Шевченківський гай, Стрийський парк, Домініканський Собор);
- Відвідування музеїв: Тюрма на Лонського, Арсенал, Картинна галерея, Музей – аптека, Музей вишитих ікон;
- Театри: М.Заньковецької, Лесі Українки, Курбаса;
- Участь у конкурсах:
- «Творчості проміння золоті»;
- «Різдв'яна казка», «Над вертепом ясна зірка засіяла», «Різдв'яна феєрія»;
- «Україна та НАТО»;
- інтелектуальній грі «Брейн-ринг»;
- «Великодні дзвони».
Майстерня "Діловодства та машинопису":
|
Громадська робота:
Голова ревізійної комісії Львівської обласної організації профспілки працівників автомобільного і сільськогосподарського машинобудування України;
Викладач профспілкових активістів;
Курси підготовки старшого іструктора (іструктора) зовнішнього незалежного оцінювання при Львівському регіональному центрі оцінюванні якості освіти (з 2010 року).
|
|
|
|