|
|
|
|
Бідак Ігор Осипович
викладач інформатики ВПУ № 20 м.Львова

|
Категорія: вища;
Стаж: 15 років;
Освіта: Національний університет «Львівська політехніка»;
Факультет: прикладна математика.
|
Сертифікати про закінчення курсів:
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації при ГУО Львівської облдержадміністрації ЛОІППО;
2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Львівський навчально-науковий центр професійної освіти НПУ імені М.П.Драгоманова.
Обрана проблема:
Використання сучасних інформаційних технологій та застосування інтерактивних методів для закріплення знань на уроках інформатики.
Мета:
забезпечити ефективність навчання, повноцінність уроку, навчити учнів самостійно здобувати знання; перетворити навчальний процес у пізнавально-творчу діяльність; розвивати креативні здібності дитини; навчити учнів творчо мислити, грамотно висловлюватися і бути комп’ютерно грамотними.
Робота з обдарованими дітьми:
Переможець ІІ-го туру Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів ПТНЗ Львівської області – Мельник І.М. (І місце, 2006).
Участь в конкурсах
Участь у конкурсі методрозробок та відкритих уроків на сайті www.naurok.com.ua
Участь у 8-му Всеукраїнському конкурсі на кращий веб-сайт закладу освіти.
|
Навчальний блок - приклади з досвіду роботи:
14.03.2018р. проведено відкритий урок обласного рівня з предмету «Інформатика», на тему: «Робота з зображеннями у текстових документах. Побудова блок-схем» у групі за професією 7231, 7241 «Слюсар з ремонту автомобілів, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».
Урок був проведений у традиційній формі з використанням мультимедійних засобів та допоміжного програмного забезпечення.
ТИП УРОКУ: комбінований, практичне застосування знань, умінь і навичок.
МЕТОДИ: Виконання короткого практичного завдання згідно зразка у роздатковому матеріалі. Аналіз та оцінювання практичних робіт учнів.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: мультимедійних засобів та допоміжного програмного забезпечення.
23 лютого 2017 року у Вищому професійному училищі №20 викладач інформатики та керівник гуртка «Комп’ютерний дизайн» – Бідак Ігор Осипович провів відкрите заняття на тему: «Виконання тонової корекції зображень у програмі Photoshop». Заняття гуртка відвідав методист Львівського державного Будинку техніки – Філь Ігор Михайлович, майстри в.н. ВПУ№20 – Москвяк І.О. та Гурій Ю.І.
Проведено 06.03.2009р. відкритий урок з предмету «Інформатика», на тему: «Використання умовного оператора «ЯКЩО» при розв’язуванні задач з допомогою програми Microsoft Excel».
МЕТА: Навчитися правильно обчислювати дані з допомогою програми Microsoft Excel, використовуючи умовний оператор «ЯКЩО».
ТИП УРОКУ: формування вмінь і навичок.
МЕТОДИ: розповідь-лекція, наведення прикладів.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: мультимедійний комп’ютерний комплекс, програма MS Excel.
|
Навчальний блок - позаурочна робота:
З вересня 2009 р. співпрацює з Львівським державним будинком техніки, проводить заняття у гуртку «Комп’ютерний дизайн» на базі ВПУ № 20.
Співрозробник сайту Львівського державного будинку техніки, адреса сайту: http://housetech.lviv.ua/
|
|
Заходи, проведені впродовж міжатестаційного періоду (2009-2012):
- Співавтор веб-сайту Вищого професійного училища №20;
- Співорганізатор конкурсу «Панночка львів’яночка», КВК «Сміємося на здоров’я» – розробив та впровадив систему підрахунку балів при голосуванні суддів.
|
|
Методична робота:
Очолює комісію загально-професійних дисциплін училища;
Розроблено робочі навчальні програми, методичні рекомендації і завдання для практичних та лабораторних робіт з предметів «Інформатика», «Інформаційні технології» для спеціальностей:
- «Електрогазозварник, слюсар з ремонту автомобілів»;
- «Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин, оператор комп'ютерного набору»;
- «Оператор верстатів з програмним керуванням, налагоджувальник верстатів та маніпуляторів з програмним керуванням»;
- «Оператор комп'ютерного набору, секретар керівника (організації, підприємства, установи)";
- «Слюсар з ремонту автомобілів, електрогазозварник».
Розроблено робочі навчальні програми, методичні рекомендації і завдання для практичних та самостійних робіт з дисципліни «Інформатика» для спеціальності «Зварювальне виробництво».
|
Виступ на обласному семінарі 13.02.2013р. Тема семінару: «Використання сучасних педагогічних та комп’ютерних інформаційних технологій у навчальному процесі при підготовці фахівців у системі ПТО Львівської області». Відкритий урок «З минулого у майбутнє».
|
Методична робота - друковані праці:
- “Методика використання Системи комп’ютерної алгебри Maple V 5.0”. Методична розробка призначена для отримання початкових та професійних знань і навиків з математики учнями, за професійним спрямуванням. Методрозробка представляє собою ілюстрований підручник з прикладами та завданнями для самостійної роботи. Рекомендовано для вдосконалення набутих знань учнями з алгебри, лінійної алгебри та стереометрії. У роботі описані можливості та призначення «системи лінійної алгебри Maple» (розроблена Канадським університетом Ватерло), а саме: - Розв’язок лінійних, нелінійних рівнянь, нерівностей, систем.
- Обчислення різноманітних математичних функцій.
- Диференціальне та інтегральне числення.
- Операції над матрицями, векторами. Обчислення лінійної алгебри.
- Побудова графіків функції у двомірному та тримірному просторі.
- Перевірка результатів при розв’язку квадратного рівняння, системи рівнянь, границі та знаходженні визначника матриці.
- Побудова графіка функції, що залежить від двох змінних. Візуальне представлення графіка
|
Виховна робота:
- Виховні години:
– дні спеціальності у ВПУ№20 (щороку для учнів ВПУ),
– шкідливість комп’ютерних ігор та інтернетзалежність (щороку для учнів ВПУ).
|
Співпраця:
З вересня 2005р. співпрацює з Державною службою зайнятості. Проводить заняття у групах, що навчаються за спеціальностями «Оператор комп’ютерного набору та верстки», «Технології комп’ютерної обробки інформації».
|
Позаурочна робота:
Участь у проектах:
|
Кабінет інформатики.
Обладнаний сучасними комп’ютерами, програмним забезпеченням, мультимедійним проектором та тематичною літературою (друковані підручники, методичні вказівки до виконання лабораторних робіт, тематичні стенди). Усі користувачі мають доступ до мережі Інтернет.
|
|
|
|