на головну   e-mail: vpu20@ukr.net
Головна
Про нас Спеціальності Послуги Фотогалерея Курси перепідготовки Контакти
   
 Інформація  Візитка методичної служби ВПУ №20 м.Львова
   50 років ВПУ №20
   Новини
   Спортивне життя
   Відкриті уроки
   Ліцензування і акредитація
   Семінари
   Методична служба училища
   Методичні розробки


   Фінансово-господарська
   діяльність
   На допомогу учневі
   Розклад занять
   Тендери
   Партнери


Візитка методичної служби
вищого професійного училища №20 м.Львова
Наше завдання:


Допомога вчителю у створенні індивідуальної творчої лабораторії, в якій би він міг вивчати та впроваджувати у власну педагогічну практику досягнення передового педагогічного досвіду, педагогічної та суміжних із нею наук, проводити власні експериментальні дослідження, на основі яких вибудовувати індивідуальний творчий стиль, що дозволяло б йому бути на висоті поставлених перед ним освітніх завдань.

Форми та методи роботи:


Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова

» догори «

Єдина педагогічна мета, над якою працює навчальний заклад:


«Школа самореалізації – основна технологія навчання сучасного закладу освіти»

Схема роботи Вищого професійного училища № 20 м Львова над реалізацією науково-методичної мети "Школа самореалізації – основна технологія навчання сучасного закладу освіти".

Актуальні завдання Способи
розв'язування завдань
Прогнозовані результати
Підготовчий етап (серпень – вересень 2011 р.)
Визначення проблем 1. Планування роботи училища 1. Вибір науково-методичної проблеми
2. Засідання педради „Підсумки навчально-виробничої діяльності за 2011 – 2012 н.р. і завдання на новий рік” 2. Психологічна готовність колективу до реалізації проблеми
3. Створення групи педагогічної діагностики 3. Перспективний план роботи училища, в якому передбачено основні заходи з реалізації проблеми
І етап ( 1 – 2 рік роботи, 2011/2012 н.р. – 2012/2013 н.р.)
Науково-теоретичне обслуговування даної проблеми та шляхи її реалізації 1. Визначення літератури з проблеми 1. Вироблення рекомендацій розкриття суті основних ідей
2. Робота методичних комісій 2. Вибір тем, над якими працюють методичні комісії, оформлення картотеки
3. Методична робота 3. Удосконалення знань і навичок педагогів з визначеної теми
4. Психологічна просвіта 4. Психологічна готовність педагогів до реалізації проблем
5. Інструктивно-методичні наради 5. Теоретичне вивчення педагогами даної проблеми
6. Позакласна робота 6. Позитивні зміни рівня інтелектуального розвитку учнів
7. Відвідування уроків, позакласних заходів адміністрацією з наступним аналізом 7. Аналіз рекомендацій. Вивчення пріоритетних завдань
8. Розробка експериментальної навчально-програмної документації для підготовки підприємців-виробників в умовах ВПУ 8.Створення професійної моделі підприємця-виробника
9. Колективна та індивідуальна робота з батьками 9. Педагогічна просвіта батьків
ІІ етап (3 рік роботи 2013/2014 н.р.)
Науково-практичне оволодіння даною проблемою 1. Різні форми роботи методичних комісій 1. Удосконалення форм методичної роботи
2. Педагогічна рада „Основні технології навчання” 2. Удосконалення педагогічної майстерності з даної проблеми
3. Психолого-педагогічні послуги 3. Виховання ділової активності учнів, вміння адаптуватися до сучасних умов
4. Участь у науково-методичній роботі педагогічного колективу 4. Написання методичних рекомендацій з даної проблеми
5. Організація наставництва 5. Підвищення ефективності та результативності навчально-виховного процесу
ІІІ етап (4 рік роботи 2014/2015 н.р.)
Узагальнення результатів і впровадження досвіду в практику роботи 1. Конференція з висвітлення досягнутих конкретних результатів 1. Вироблення практичних рекомендацій, використання їх у педагогічній практиці
2. Круглий стіл «Здобуваємо знання» 2. Узагальнення педагогічного досвіду
3. Проведення нетрадиційних та традиційних форм методичної роботи 3. Впровадження позитивних результатів у практику роботи
4. Робота діагностичної групи 4. Розробка шляхів корекції та контролю
5. Педрада „Про підсумки роботи над реалізацією методичної проблеми” 5. Узагальнення результатів науково-дослідної роботи майданчику

» догори «

Наші методкомісії:


Гуманітарного циклу
Суспільно - економічного циклу
Природничо – математичного циклу
Професії “Наладник верстатів з програмним керуванням”
Загальнотехнічного циклу
Електротехнічних дисциплін
Професії “Електрогазозварювання”
Професії “Слюсар з ремонту та обслуговування автомобілів”
Професії “Секретар керівника”
Фізичного виховання


Гуманітарного циклу

Голова комісії –
Недзельська Ірина Ярославівна,
спеціаліст вищої категорії, старший викладач

Методична проблема:
«Урок – найважливіший метод навчання учнів»
Комісія суспільно – економічного циклу

Голова комісії –
Луцків Наталія Романівна,
спеціаліст вищої категорії, викладач історії та права

Методична проблема:
«Особистісний підхід до учнів різної вікової категорії»
Комісія природничо – математичного циклу

Голова комісії –
Тис Любов Миколаївна,
спеціаліст вищої категорії, старший викладач

Методична проблема:
“Формування ключових навчальних компетенцій учнів через вивчення природничо - математичних дисциплін”
Комісія загальнотехнічного циклу та електротехнічних дисциплін

Голова комісії –
Ковальська Ольга Костянтинівна,
спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

Методична проблема:
“Формування компетентності саморозвитку на уроках загальнотехнічних дисциплін”
Комісія циклу налагоджувальників верстатів та маніпуляторів з ПК

Голова комісії –
Гринчишин Ігор Васильович,
спеціаліст вищої категорії

Методична проблема:
«Підвищення якості уроку шляхом новаторства, творчого пошуку і практичної спрямованості навчання»
Комісія циклу слюсарів з ремонту та обслуговування автомобілів

Голова комісії –
Перепічка Василь Іванович,
спеціаліст другої категорії

Методична проблема:
«Диференціація навчального процесу, як засіб розвитку потенціальних можливостей кожного учня»
Комісія циклу електрогазозварників

Голова комісії –
Пастух Галина Михайлівна,
спеціаліст вищої категорії

Методична проблема:
“Удосконалення процесу активної взаємодії вчителя і учня”
Комісія циклу секретарів керівника

Голова комісії –
Винницька Софія Юріївна,
спеціаліст першої категорії

Методична проблема:
“Удосконалення технології виявлення фактичного рівня знань учнів”
Комісія фізичного виховання, допризовної підготовки юнаків

Голова комісії –
Бунцев Олександр Анатолійович ,
керівник фізвиховання, спеціаліст вищої категорії, старший викладач

Методична проблема:
«Підвищення психологічного та фізичного стану учнів під впливом занять фізичної культури»

» догори «

Використання інноваційнних технологій
  • Електронна картотека передового педагогічного досвіду працівників училища;
  • Нетрадиційні методи педагогічної роботи: педагогічні вечорниці, психолого-педагогічні консиліуми, фестиваль педагогічних ідей, семінари-практикуми на базі відкритих уроків, тощо;
  • Створено електронний банк освітніх проектів та програм;
  • Розроблено програму роботи з обдарованими дітьми;
  • Впроваджуються інтерактивні методи навчання;
  • Забезпечено відповідною організаційною технікою навчальний процес;
  • Сформовано банк педагогічної інформації, електронну картотеку з напрямів навчальної та виховної роботи з періодичних видань;
  • Оформлено стенди, виставки, інформаційні куточки, які постійно поновлюються;
  • Підвищення кваліфікації молодих викладачів училища проводиться з врахуванням ініціативності та здібностей (за модульною системою).

Методичний кабінет - центр методичної роботи


Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова


У 2005 році методичний кабінет ВПУ № 20 м. Львова став переможцем обласного етапу і здобув диплом ІІІ ступеня на Всеукраїнському огляді-конкурсі методичних кабінетів ПТНЗ на кращу організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.

Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова       

» догори «

Наші заходи


Урок історії

       Методичний прийом – робота в малих групах
Урок електротехніки

       Тема уроку: Магнітна дія струму
       Використані методи: проектний (виготовлення рухомих моделей)
       Викладач – Ковальська Ольга Костянтинівна
Урок української літератури

       Тема уроку: Краса почуттів у збірці Івана Франка “Зів'яле листя”
       Використані інтерактивні методи: робота в малих групах, урок – рольова гра (елементи уроку – суду)
       Викладач – Недзельська Ірина Ярославівна
Урок “Основи підприємницької діяльності”

       Тема уроку: “Джерела відмінностей у доходах в ринковій економіці. Багатство і бідність”
       Використані методи: урок – пошук (ділова гра, дослідницький проект)
       Викладач – Качмар Наталія Романівна
Для закріплення матеріалу:
  • Складання сенкену (форма вірша у японській літературі;
  • Додаткове завдання: показати пантомімою:
    • Заможну/бідну людину у супермаркеті з присутніми продавцями та охоронцями;
    • Заможну/бідну людину у перукарні з присутніми перукарями та клієнтами.
Урок математики

       Тема уроку: “Об'єми многогранників”
       Використані інтерактивні методи: урок – гра (математичний КВК), проектний метод
       Викладач – Іваночко Руслана Остапівна
Урок електрогазозварювання

       Викладач – Пастух Галина Михайлівна
       Використовує інтерактивні методи для перевірки знань учнів: комп'ютерна перевірка, розв'язування кросвордів
       Для закріплення знань – навчальні кінофільми
Інші уроки з використанням інтерактивних технологій:

       Чучман Юлія Михайлівна, урок на тему: “Народе мій до тебе я ще верну…”;
       Заярнюк Катерина Василівна, урок на тему: “Складні випадки вживання м'якого знака і апострофа”;
       Болозовська Мар'яна Казимирівна, урок на тему: “Британська королівська родина”;
       Григорчук Мирослава Петрівна, урок на тему: “Українці в діаспорі”;
       Галайтата Світлана Петрівна, урок на тему: “Степенева функція, її графік і властивості”.


Педагогічні вечорниці

       На цьому цікавому звіті – тренінзі методичних комісій було відпрацьовано такі методики:

            - Метод проектів;
            - Технологію “Коло ідей”;
            - “Мозковий штурм”;
            - Дебрифінг.


      

» догори «

Конкурс “Творчий педагог”


Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова        Вище професійне училище №20 м.Львова

» догори «


  vpu.lviv.ua. Всі права захищено!